Едва ли има по-добра реклама от тази, за която цялата страна да заговори още в мига на нейната поява. Ако вече не сте се сетили коя точно имаме предвид, то причината за това е, че най-вероятно все още не сте изгледали краткото видео, което гласи “До всеки истински играч стои друг играч” - кампания, която Efbet обяви по случай своя 30-и рожден ден неотдавна. 

А ето и за какво става въпрос … 

Пред невярващите очи на цяла България, една от най-успешните бетинг компании събра на едно място Ники Михайлов, Валери Божинов и не кого да е, а Николета Лозанова. И то не в поредната любовна драма, а в реклама с послание. 

Едва ли има човек в България, който да не е запознат с тяхната обвързаност, но въпреки това - малко са и тези, които не оценяват високото майсторство, вложено в 40-секундното клипче. Рекламата, която има за цел да рекламира платформата за залози, е с особено тематичен за българската действителност сюжет - става въпрос за футбол! Освен че показват един различен, по-шеговит и разчупен поглед върху това да имаш ефбет регистрация, героите в клипчето могат да бъдат определени и като мотивиращи. Защото все пак виждаме как една жена превръща един мъж (Ники Михайлов), стоящ пред телевизора с купа, пълна с пуканки, в атлетичен футболист, който спасява решаваща дузпа на Валери Божинов. 

Каква история само! Ако не друго - то определено можем да поздравим компанията за начина, по който спортът е показан като необходима част от ежедневието на човек и като ключ за успеха. 

И така се стигна до … 40-те секунди, за които дълго ще се говори! 
 

Тази реклама привлича вниманието на зрителя не само със сюжет, а и с изграждането на образи, зад които стоят добре познати за цяла България лица. Безспорно Николета Лозанова, Валери Божинов и Ники Михайлов са сред най-коментираните личности на небосклона на българския хайлайф. Те провокират вниманието на хората, както с личния си живот, така и с професионалния си такъв. Предизвикват у мнозина едновременно обич и възхита, завист и хейт, но едно е сигурно - не оставят никого равнодушен. 

Разбира се, и тази реклама повлече след себе си десетки, стотици, та дори хиляди разностранни коментари, но можем ли да кажем, че някой губи от това? Едва ли. Стратегията на компанията да въвлече в своето начинание добре познати у нас лица, които да ангажират зрителя, определено се увенча с успех - даже може би по-голям, отколкото екипът, стоящ зад идеята, е очаквал.