Уважаеми читатели искаме да ви предоставим малко от нашия опит с Мебел Маг ЕООД и част от неприятните емоции, които предизвикаха те у нас.

На 02.08.2019г. фирмата ни направи поръчка на няколко артикула от въпросната фирма. Бяхме предупредени, че след 40 дни те ще бъдат доставени и ние приехме. Странното е, че не се подписва договор за изпълнение, което изглежда е целенасочено, но за това по-надолу.

Поръчахме въпреки дългия срок и чакането започна. След изтичането на 40 дни не получихме нито обаждане, нито мейл, нито нищо. Естествено предположихме, че хората са заети и не са успели да ни звъннат и предупредят за закъснението. Позвъняхме ние. Казаха ни, че ще ни върнат обаждане на следващия ден, след като направят проверка. Естествено не получихме обаждане на следващия ден, не получихме такова и на по-следващия, както и на по-по-следващия ден, докато не решихме да позвъним отново. Позвъняване №2… Обясняваме ситуацията, казваме номер на поръчка, а отсрещната страна ни казва, че получим обаждане утре. Естествено изнервени от празни обещания изказахме мнението си, че обаждането трябва да е днес и веднага, защото вече сме чакали 4 дни, за предното обещание, което така и не се осъществи. След предупреждение да спазваме добър тон на разговора затворихме и зачакахме обаждане. Петнадесет минути по-късно получихме такова, а вместо очакваната полезна информация(или поне някаква информация) ни беше казано, че когато колегите са готови (в абсолютно неопределен период от време) ще ни звъннат няколко дни предварително, за да уговорим доставка. Този отговор на отсрещната страна беше меко казано нелеп, тъй като в момента на провеждането на разговора 40-те дни бяха изтекли и дните бяха станали 50.
Последва скандал от мениджъра на фирмата ни с въпросните Мебел Маг ЕООД. Резултата беше нулев. След постигането на нулев резултат на платената им телефонна линия 0700, решихме да се свържем с фирмата през страницата им във Фейсбук, в месинджър. Описахме случай, отново номера на поръчки, излишни полемики, неприятни усещания и обещание да се свържат с нас (чата беше проведен в понеделник с обещание да си свържат с нас в петък). Този път те звъннаха и най-накрая уговорка за доставка. Щастие и радост сред нас, че най-накрая ще получим поръчката си. Уговорката е за Понеделник (30.09.2019г.), без час, стоим и чакаме. 
Понеделник. Чакаме ли, чакаме…  Минава сутринта, минава 13,14,15 часа. Работният ден отива към своя край. Притеснени, че отново ще бъдем излъгани, провеждаме разговор, в който ни гарантират, че ще доставят поръчката днес, но когато, тогава…

Част 2: Чакаме и чакаме. Часът е 17, 18, 19. Започваме да губим надежда. 19:25ч, 30.09.2019г., телефона позвънява и камиона е на улицата. Щастие и овации..  

Поздравяваме момчето, което беше изключително възпитано и приятелски настроено. Всичките ни мъки изглеждаше, че съм към края си.

Започваме разтоварване на камиона с мебелите, броим, гледаме, сравняваме.

Изненада! Един от артикулите беше объркан. Половината сглобки бяха един цвят (поръчаният), другата част друг цвят.. Ами сега?!
Отговорът на въпроса „Ами сега какво правим?“ беше по-изненадващ от навреме доставена мебел от Мебел Маг ЕООД.
„Ами платете всичко, пък объркания артикул ще бъде доставен в друг ден. Има и вариант да натоварим всичко и да доставим в друг ден.“, каза момчето. 
Ние сме в шок. Естествено отказваме и двата варианта, защото рискуваме следващата доставка да е „Бог  знае кога“. Момчето звъни по телефона, препращат го от колега на колега и накрая стигаме до компромисен вариант да плати всичко останало, освен обърканото. Часът вече минава 20ч. За доставката на липсващия артикул губим надежда. Надяваме се да е преди нова година, въпреки, че няма как да сме сигурни…

Подписваме приемо-предавателен протокол със съответната забележка, светейки с телефони, за да виждаме какво се случва.

Междувременно научаваме, че в камиона има и други отказани мебели, заради политиката „Плати, пък ние когато можем ще го докараме“.

Още по-потресени оставаме, след като разбираме, че момчето в 20:30ч отива на доставка към следващ адрес.

Извода. Не обвиняваме Мебел Маг ЕООД, за това, че имат закъснение от трети доставчици, дилъри или други. При всеки може да се случи. Обвиняваме ги за липсата на информация, за това, че не желаят да съдействат и да уведомят клиентите си за съответните забавяния. Вероятно ако не бяхме минали през скандали и нервния обаждания, то на дали все още щяхме да имаме и мебелите, които доставиха.
Нима е толкова трудно след като минат 40 дни те да се обадят и да кажат на клиента, че ще има забавяне, а не ние да ги търсим и да се молим за информация, да ни бъдат обещавани обаждания, които така и да не се провеждат.
Притеснение сме и за хората, които извършват доставките им. Нима наистина най-подходящото време за доставка е след 20ч ?! Дори на искаме да си представяме как се чувства техния служител, след такъв работен ден…

Решението дали вие да се доверите на Мебел Маг ЕООД оставяме изцяло на вас, а ние… ние продължаваме да чакаме изпълнението на цялата поръчка.

P.S. Статията беше мотивирана и от целенасоченото изтриване на негативен коментар в страницата на магазина.

 

*снимка: Фейсбук страница на Мебел Маг ЕООД.