Безспорно добрата реклама е тази, която успява да ангажира аудиторията и да предизвика интерес, който да подтикне към действие. Независимо че повечето хора не са особено големи почитатели на рекламните паузи (и в това няма нищо странно, имайки се предвид, че често филмът се прекъсва на най-напрегнатите моменти), не можем да не признаем, че има реклами в българския ефир, които се различават от всички останали. Именно те са доказателство, че когато работата се върши добре, рекламите се приемат доста по-позитивно от зрителя. Пример за това безспорно е казиното на българския бранд Winbet, а поредицата от видеа “Вече играеш” са новото любимо творение и израз на креативността на екипа, стоящ зад компанията.
Какво ѝ трябва на една реклама, за да стане добра?
- Безспорно, категорично и на първо място - сюжет. За да разбере зрителят какво искате да му представите, е важно да вникне в идеята ви, а не да се чуди дълго след като рекламата свърши, какво е било скритото ѝ послание. За да се хареса на целената от вас адитория, рекламата ви не бива да е поредното клипче, изтъкващо предимствата на продукта, а да разкаже история, която да грабне вниманието;
- Оставете личния почерк на компанията, която искате да презентирате. За да бъде разпознаваема една реклама и да се асоциира с даден продукт или услуга, тя трябва да се превърне във “визитна картичка”. Изобилието от най-различни цветни и мелодични реклами на пазара прави тази задача изключително трудна. Но пък, както знаем, тежката работа се отплаща най-високо - затова колкото по-лична е една реклама, толкова повече потребители ще я запомнят;
- Не може да изкарате пари, без да направите достатъчна, съобразно целите си, инвестиция. Качеството винаги се забелязва, а големият успех се крие в малките детайли. Добре направената реклама може да ви се стори скъпа, но тя определено ще свърши работа. И то по възможно най-въздействащия начин;
- За да стигнете до желаната от вас аудитория, проучвайте добре медиите и излъчваните от тях програми, така че да сте сигурни, че ще достигнете до правилните хора в правилния момент. В противен случай рискувате рекламата ви да остане незабелязана, да предизвика недоволство или просто ще накарате хората да сменят канала;
- Всичко казано дотук е базисно за създаването на качествена реклама. Но има нещо, което придава така нужната добавена стойност. Разнообразието. То е тайната съставка, коята прави от рекламите на всяка компания не просто добро портфолио, а истински шедьовър. Когато дълго време представяте на една и съща аудитория даден продукт или услуга по идентичен или сходен начин, то в един момент неизбежно интересът ще се изгуби. Затова бъдете креативни и не забравяйте, че всяко нещо може да се погледне от много различни ъгли - нека промяната бъде движеща сила в начина, по който искате компанията ви да изглежда. И тогава нещата лесно ще се случват.
Поредицата “Вече играеш” умело съчетава в себе си всичко изброено до тук - от разказването на историята, през професионалното създаване на съдържание, съобразно момента на излъчване, до богатото разнообразие и уникалните идеи. Всяко клипче се появява абсолютно тематично и в синхрон с програмата на излъчващата телевизия, така че не се нарушава вниманието на аудиторията, а напротив - сетивата се изострят и информацията достига по-лесно до зрителите. Ето сега вече и ти играеш.