Морган Фрийман е звездата на новата кампания на авиокомпанията с името „We are all connected“, която е фокусирана върху това, хората да са винаги свързани помежду си

Turkish Airlines, авиокомпанията, която лети до повече страни от всяка друга, стартира нова глобална рекламна кампания в партньорство с небезизвестния Морган Фрийман. Името на кампанията е „We are all connected“ („Всички сме свързани“) и дава обнадеждаващо обещание за едно по-добро бъдеще. Друг нов и забележителен видео проект на Turkish Airlines e късометражният филм, продуциран в партньорство със Зак Кинг — американски комедиант и илюзионист, който бе представен на аудиторията този месец. Четириминутната продукция, носеща името „First to the Gate“ (Първи на гейта), показва на зрителите красотата и функционалността на летище Истанбул с невероятни кинематографски и комедийни похвати.

Фокусът на новата реклама е предшественикът на днешните континенти —Пангея, който преди милиони години е бил едно цяло. Морган Фрийман е разказвачът, който споделя завладяващата и вдъхновяваща история, изтъкваща важността на това да останем свързани. Създаването на кампанията стартира през септември 2021 г. и отнема на екипа над 5 месеца. Кадрите са заснети в Истанбул и Ню Йорк и освен тях е включена и забележителна компютърна анимация, която илюстрира свързването на континентите. Рекламното видео дебютира пред широка публика във втората четвърт на тазгодишното издание на Super Bowl LVI. 

Макар днес Пангея да е история,  Turkish Airlines се гордее с това, че дава на хората шанс да останат едно цяло с техните близки и винаги да се чувстват близо до тях. Глобалната авиокомпания обединява повече хора и държави от всяка друга, а с централно разположения си хъб – летище Истанбул – прекрасно представен във филма на Зак Кинг, Turkish Airlines осигурява идеална свързаност. Чрез тази нова кампания се комуникира идеята на превозвача да „накара далеч да се почувства близо“ и „да доведе там до тук“.

Председателят на Борда и Изпълнителния комитет на Turkish Airlines, проф. д-р Ахмет Болат споделя: „След месеци на творчески труд, се радваме да споделим готовото произведение. Пътуващите са все по-обнадеждени и ентусиазирани да изследват безопасно нови дестинации или да се съберат отново с любими хора. Като водеща световна авиокомпания се надяваме да събудим вдъхновението в тях и да им вдъхнем увереност, докато се стремим да свържем отново света.“ 

Той споделя и мнението си за проекта с Кинг: „Щастливи сме да подкрепяме подобни изяви на напредничави и талантливи млади артисти като Зак Кинг. Това партньорство е препратка към нашата готовност за колаборации, представящи потенциала и красотата на нашия хъб, летище Истанбул, както и на есенцията на бранда Turkish Airlines по креативен и ангажиращ начин.“

Turkish Airlines не за първи път работи с Морган Фрийман и Зак Кинг. Фрийман е част от глобалната им рекламна кампания за 2017 г., а талантливият Кинг съдейства за продуцирането на видео за безопасност на борда на авиокомпанията.

За Turkish Airlines:

Основан през 1933 г. с флотилия от пет самолета, днес Turkish Airlines, член на Star Alliance, разполага с 354 пътнически и товарни самолета и полети до 319 дестинации по целия свят, от които 269 международни и 50 вътрешни линии.

Повече информация за Turkish Airlines може да намерите на официалния уебсайт на компанията www.turkishairlines.com или в социалните й профили във Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn и Instagram.

За Star Alliance:

Star Alliance е основана през 1997 г. като първата изцяло международна асоциация за авиолинии, за да предложи достъп, признание и безпроблемно обслужване на всеки международен пътник. Редица награди, сред които „Air Transport World Market Leadership Award“ и „Best Airline Alliance“ от Business Traveller Magazine и от Skytrax, доказват, че асоциацията се приема добре на пазара. Членове на асоциацията са: Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brasil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI и United. В момента мрежата на Star Alliance предлага над 18 800 ежедневни полета до 1317 летища в 193 страни. Повече информация за StarAlliance може да намерите на официалния уебсайт www.staralliance.com.

 

За допълнителна информация, моля, свържете се с 

M3 Communications Group, Inc., на [email protected].