Световният мобилен конгрес (MWC) 2024 се проведе на 26 февруари в Барселона, Испания. По време на събитието Huawei представи гама от модни и технологично ориентирани водещи продукти от висок клас, които привлякоха вниманието на гостите – HUAWEI Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN, HUAWEI FreeClip и HUAWEI WATCH GT 4. Щандът на Huawei беше разделен на experience зони – ULTIMATE DESIGN, Fashion Forward, XMAGE, Creation of Beauty и Fitness & Health, които демонстрираха как решенията на Huawei включват в ежедневието нови технологии и обогатяват преживяванията. Продължавайки да инвестира в иновациите, комапнията се ангажира с постигане на по-нататъшни технологични пробиви и изграждане на богат и персонализиран начин на живот за глобалните потребители.
 
„Huawei ще продължи да затвърждава позицията си на висок клас глобална марка, задвижвана от технологиите и модата", каза Кевин Хо, главен оперативен директор на Huawei Consumer Business Group. "През 2024 г. ще продължим да увеличаваме инвестициите в научноизследователска и развойна дейност в интелигентни устройства, фитнес и здраве, както и в технологии за създаване на дигитално съдържание. Тези усилия ще направят иновативните продукти и услуги по-достъпни за потребителите по целия свят и ще създадат авангарден, пионерски и персонализиран начин на живот за потребителите.“
 
Стабилният бизнес растеж на Huawei CBG затвърждава позицията във високия клас на пазара

През последната година Huawei CBG постигна нови успехи. Компанията направи пробив в глобалния пазар на носими и аудио устройства, таблети, персонални компютри и телефони от висок клас, като пусна уникална гама от висококачествени, модни и технологични продукти. Huawei проведе водещи събития за представяне на продукти в Европа, Близкия изток, Африка, Латинска Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, демонстрирайки ангажимента на компанията да увеличи глобалното си присъствие като марка с първокласно качество.
 
Флагманските смартфони, пуснати през 2023 г., включваха серията HUAWEI Mate 60 и HUAWEI Mate X5. Благодарение на тях, Huawei се превърна в основен играч на пазара от висок клас и доказаха водещата в индустрията технологична сила на компанията. През изминалата година бе представена и ULTIMATEDESIGN – нова марка от ултрависок клас, характеризираща се с отличителна естетика, изработка и технологични иновации, която позволява Huawei да се открои от конкуренцията. Според последния доклад на Counterpoint Research, Huawei е спечелил 5% от пазарния дял на световния пазар на смартфони от висок клас през 2023 г., нареждайки се на трето място сред всички марки. През първите две седмици на 2024 г. компанията се класира на първо място на китайския пазар с най-голям обем продажби на смартфони. До края на 2023 г. глобалните доставки на интелигентни носими устройства на Huawei надхвърлиха 150 милиона, а компанията се нарежда на първо място на китайския пазар на смарт часовници в продължение на пет последователни години. Приложението HUAWEI Health има потребителска база от над 450 млн. До 2023 г., десетилетие след пускането на първия си таблет, компанията е доставила над 100 милиона таблета.
 
Създаване на нова представа за естетика с дизайн от висок клас

Изложбената зона на Huawei "Fashion Forward" на MWC получи признание и показа акцента на Huawei върху изграждането на модна марка от висок клас. През 2023 г. Huawei представи своята кампания "FashionForward", като целта е да се създаде модерен и здравословен начин на живот за потребителите. Докато инвестира сериозно в научноизследователска и развойна дейност, Huawei се ангажира да разработва нови дизайнерски решения за всеки нов продукт и да води модната тенденция в индустрията.
 
Huawei се посевещава на предоставянето на висококачествени, модни и технологични продукти и преживявания на потребителите чрез използването на първокласни материали, уникален дизайнерски стили усъвършенствани производствени техники. Докато разработваха HUAWEI Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN, специалистите на R&D добавиха редкоземни елементи към процеса на синтероване на червената керамика за първи път. Всеки телефон претърпява калциниране при 1400°C и е обект на повече от 50 процеса по време на 60-дневния производствен период, всеки от които е от решаващо значение за създаването на яркото червено тяло. HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN е първият златен смарт часовник на Huawei. Той разполага с 18K злато и течен метал на основата на цирконий. HUAWEI FreeClip са първите слушалки на Huawei, които идват с C-bridge дизайн. Нестандартната им форма ги прави издръжливи и стабилни, осигурявайки дишащо носене и придавайки на слушалките оригинален вид и усещане. HUAWEI WATCH GT 4 идва в осмоъгълна форма, показвайки всеки сложен детайл на повърхността.
 
Към момента Huawei разполага сцентрове за изследване на естетиката в Париж, Милано и Лондон, за да научава повече за дизайна и естетическите тенденции на различните култури, да черпи от разнообразнатагама от традиции, за да  да инкорпорира дизайнерски елементи както от Изтока, така и от Запада. Центровете за изследване на естетиката служат като глобални платформи, които стимулиратнепрекъснатото развитие на технологиите и дизайна, предоставяйки уникално и безпрецедентно естетическо изживяване на потребителите.
 
Най-модерните интелигентни носими устройства осигуряват цялостно и прецизно управление на здравето

Изложбената зона на Huawei Fitness & Health също привлече погледа на присъстващите гости. Интелигентните носими устройства са един от най-важните сектори в глобалния бизнес на Huawei CBG. През 2023 г. компанията пусна гама от водещи интелигентни носими устройства: HUAWEI WATCH Ultimate, първият ежедневен интелигентен часовник, който поддържа двупосочни сателитни съобщения BeiDou;HUAWEI WATCH 4, който представи изцяло новата функция Health Glance[1]; HUAWEI WATCH GT 4, който дойде с чисто нови Activity Rings и приложението Stay Fit и HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN, първият интелигентен часовник със златни елементи, създаван някога. Huawei не спира да прави непрекъснати пробиви и иновации в най-модерните технологии, естетиката, здравния мениджмънт и научно обоснованите тренировки, които бяха напълно признати от глобалните потребители. Три месеца след старта си, доставките в цял свят на HUAWEI WATCH GT 4 възлизат на над 2,5 милиона бройки, което прави HUAWEIWATCH GT 4 най-продавания смарт часовник на Huawei.
 
След като повече от десетилетие Huawei фокусира усилия в индустрията за интелигентни носими устройства, компанията разработи своя собствена технология за наблюдение на жизненоважни функции TruSeen™. Тя беше модернизирана пет пъти в рамките на осем години. Huawei е подала над 800 заявки за патенти за интелигентните си носими устройства, класирайки се високо по отношение на инвестициите в научноизследователска и развойна дейност. През октомври 2023 г. Huawei представи третата си здравна лаборатория – Huawei Finland Health Lab. Компанията също така е изградила над 10 глобални центъра за научноизследователска и развойна дейност, ускорявайки глобалното оформление на професионалните изследвания в областта на носимите устройства.
 
Интелигентните носими устройства на Huawei ще продължат да се развиват в посока опознване на основните здравни проблеми на потребителите, увеличат инвестициите в научноизследователска и развойна дейност и непрекъснато ще правят пробиви в полза на глобалните потребители. През 2024 г. Huawei ще даде приоритет на три предизвикателства в индустрията: сън, кръвно налягане и управление на психичното здраве. Чрез тези усилия компанията ще предложи по-точни, удобни и всеобхватни решения за управление на здравето.
 
Дигитално творение, което е свидетел на създаването на красотата

HUAWEI MatePad Pro 13.2" – най-новият флагмански таблет на Huawei, и безброй произведения, създадени от световни творци, използващи устройството, предизвикаха силен интерес на MWC 2024. HUAWEI MatePadPro 13.2" беше пуснат през 2023 г. като първият таблет, който поддържа технологията NearLink, отбелязвайки десетата година на таблетите на Huawei. Това е и най-тънкият таблет, който някога е бил направен с най-тесните рамки и най-високото съотношение на екрана към тялото. Той работи безпроблемно с HUAWEI M-Pencil (3-то поколение), първият стилус, който поддържа 10 000+ нива на чувствителност към налягане. Глобалната GoPaint дейност на Huawei през 2023 г. прикани дигитални създатели да покажат творби, направени на таблети Huawei. 
 
Постиженията на Huawei в мобилните изображения са не по-малко забележителни, с пускането на марката XMAGE, която обхваща всеки аспект от оптичните системи до технологията за заснемане и обработка на изображения. През 2023 г. водещите продукти на Huawei, като HUAWEI Mate 60 Series, HUAWEI Mate X5 и HUAWEI P60 Series, бяха оборудвани с XMAGE възможности, за да предоставят на потребителите съвсем ново мобилно фотографско изживяване. Наградите HUAWEI XMAGE през 2023 г. отбелязаха над 600 000+ заявки от близо 100 страни/региона. Те имат за цел да вдъхновят потребителите да уловят и споделят заобикалящата ги красота, да изразят емоциите си и да показват силата на смартфон фотографията.
 
Щандът на Huawei на MWC 2024 демонстрира силния фокус на компанията към глобалния пазар от висок клас. 2024 г. ще бъде критична година, тъй като Huawei ще надскочи границите и ще направи висококачествени, модни и технологични продукти, услуги и преживявания по-достъпни за потребителите по целия свят, с увеличени инвестиции в научноизследователска и развойна дейност в иновативни технологии, продължавайки да налага високи стандарти в индустрията.