И през месец април зрителите в активна възраст (18-49 г.) гласуват най-голямо доверие на NOVA, както за своевременна информация по актуални теми, така и по отношение на развлекателното праймтайм съдържание. Данните на пийпълметричните агенции сочат, че NOVA продължава да е предпочитана медия от гледащите телевизия зрители в активна възраст (18-49 г.). Двете действащи системи за измерване на телевизионната аудитория у нас (Nielsen Admosphere Bulgaria и GARB Audience Measurement Bulgaria) отчитат значителното предимство на NOVA спрямо бТВ.

В условията на извънредно положение в страната зрителите в активна възраст припознават NOVA като надежден източник на информация. Според данните за април, средният аудиторен дял на новинарските емисии заедно с извънредните включвания излъчени по NOVA, чувствително превъзхождат по аудиторен дял емисиите на бТВ през месеца. По-висока зрителска оценка получават и сутрешните блокове „Здравей, България“ и „Събуди се“, както и следобедните публицистични предавания „Плюс-Mинус“ и „Неделята на NOVA“, спрямо резултатите на съдържанието на конкурентната медия по същото време.

Вярна на своите зрители, NOVA продължава да предлага качествено развлекателно съдържание, запазвайки актуалните праймтайм проекти в програмата си през пролетния телевизионен сезон. Предаванията в най-гледания часови пояс са предпочитани от аудиторията в активна възраст според доставчиците на пийпълметрични данни в България. За пореден месец най-голям зрителски интерес предизвиква осмият сезон на култовото шоу за звездни преобразявания „Като две капки вода“, „Hell’s Kitchen България“ превъзхожда в кулинарния жанр, а съботно-неделният праймтайм привлича с риалити формата „Един за друг“. Следвайки дългосрочния си ангажимент в подкрепа на българското кино и този сезон NOVA предложи премиерни български заглавия. Комедийният сериал „All Inclusive“

се нарежда сред най-успешните родни продукции тази пролет. На висок зрителки интерес се радват още сериалът „Ягодова луна“, както и деветия сезон на медицинската драма „Откраднат живот“.

Всички ключови праймтайм продукции на NOVA са със значително по-висок аудиторен дял от дела на съдържанието на конкурентната медия по същото време, сред зрителите на възраст 18-49 години. Данните и на двете пийпълметрични системи красноречиво показват, че първите 6 позиции в класацията на най-гледаните предавания от тази аудитория през месеца принадлежат на NOVA.

Внушително е количеството на видеогледанията на праймтайм съдържанието, генерирани в онлайн платформите на компанията. Според „Google Analytics“ надвишават 11,7 милиона видеогледания от началото на сезона.

Считано от 1 май 2020 г. NOVA преминава към измерване на телевизионната аудитория за всички канали от портфолиото на медията чрез услугите на „ГАРБ Аудиенс Межърмент България“ АД.