Филмът „Дякон Левски”, който толкова разгорещи страстите у нас, с лъвски скокове догонва касоразбивача „50 нюанса сиво”.В първите дни холивудската еротична боза счупи всички рекорди по гледаемост, но след това зрителският интерес започна неудържимо да спада. За сметка на анимацията „Спонджбоб: Гъба на сухо” и на историческия екшън на Максим Генчев, който вече мобилизира 26 000 зрители пред екраните. Данните излизат официално днес. Според последната статистика екранизацията по романа на Е Л Джеймс има 21 754 зрители (до 19 февруари).

“Холивудските продукции седмично бележат прираст с 5-6000 души, докато зрителите на „Дякон Левски” нарастват с 8000, което е рядко за български филм”, коментираха разпространителите на лентата. Те прогнозират, че при тези темпове „50 нюанса сиво” ще остане далеч след „Дякон Левски”, който се разпространява в 33 киносалона.В провинцията интересът към лентата за живота на Апостола е огромен и всички места са изчерпани, добавиха те.Дали новият български филм ще достигне боксофиса на „Тилт” (150 000 зрители) и Love.net (210 000 зрители), тепърва ще видим.

Източник: в-к Монитор