"Глобул става Теленор" - тази реклама превзе медииния пазара тази седмица.
Слогана е отпечатан от редица вестници и списания и реклами,които се въртят и по телевизията. Съвсем скоро българският мобилен оператор Глобул ще смени своето име и визия с това на новия си собственик Теленор.
Много от абонатите обаче се питат дали ще има други промени свързани с намеление на таксите , пускането на нови услуги и промоции. Обаче от Теленор не съобщават за нови цени и услуги.
Ето какво гласи пълното съобщение на сайта на оператора:
"Защо GLOBUL променя името си и какво означава това?
Това е естествена стъпка след като от август 2013 г. GLOBUL официално се присъедини към Групата на Telenor, която включва още 13 телекомуникационни компании в Европа и Азия и има над 170 милиона абонати. Процесът ще включва постепенна цялостна промяна в корпоративната идентичност на Компанията − от името, логото и цветовете, до дизайна на продуктите и услугите ни, както и стандартите за обслужване на нашите клиенти. Принципите на тази промяна следват добрите практики на Telenor.
Кога GLOBUL ще стане Telenor?
Процесът вече започна и съвсем скоро GLOBUL ще стане Telenor. Когато промяната е факт, тя ще бъде обявена с широка публична кампания.
Условията по стария ми договор остават ли същите?
Да, условията и задълженията по сключения договор между вас и компанията остават непроменени.
Ще се промени ли начинът, по който досега заплащах сметките си?
Можете отново да използвате предпочитания от вас метод на плащане и да посещавате най-удобните за вас магазини от търговската мрежа на GLOBUL, които вече са част от Telenor.
Имайте предвид, че някои от магазините ни в момента са затворени за ремонт, за да ви посрещнат обновени и с нова визия. За ваше удобство, на всеки от тях има указание къде е най-близкият друг търговски обект или временен щанд, които можете да посетите. Тази информация е достъпна и на нашия сайт.
Номерът ми остава ли същият?
Да, вашият мобилен номер се запазва. Това означава, че можете да продължите да използвате старата си SIM карта.
GLOBUL имаше списък с препоръчани роуминг партньори. Ще се запази ли същият и при Telenor?
Препоръчваме ви да използвате роуминг в мрежата на партньорите ни от групата на Telenor. Отделно, имаме споразумения със стотици роуминг партньори и продължаваме да изграждаме нови отношения с оператори от цял свят.
Ще има ли подобрения в мрежата на Telenor?
Нашата цел е да предоставим на клиентите ни най-новите, високотехнологични и надеждни услуги. Затова, непрекъснато инвестираме в подобряването на мрежата ни."
Очаквайте новото име и визия на Глобул под името Теленор скоро...