В рамките на международното изложение за иновации в образованието BETT компанията представи 7 Windows 10 устройства за училища, по-бързи функционалности за даване на задачи и оценяване в Microsoft Teams, и нови програми за персонализирано обучение.

1 февруари 2019 г. - Майкрософт разширява портфолиото си от достъпни и лесни за работа Windows 10 устройства, предназначени за класната стая, които са разработени от хардуерните партньори Acer, Dell и Lenovo - Lenovo 100e, Lenovo 300e​ (2-in-1), Lenovo 14w, Acer TravelMate B1​(B118-M), Acer TravelMate Spin B1​ (B118-R/RN), Acer TravelMate B1-141​, Dell Latitude 3300.

Новите Windows устройства се предлагат на достъпни цени без да се налага училищата да правят компромис с функционалности като Ink, които доказано повишават резултатите на учениците с до 38% в сравнение с устройства, ползващи само клавиатура. В допълнение Windows10 устройствата са чудесен начин за свободен достъп до Learning Tools в Office 365, който подобрява четенето с разбиране с до 10% сред учениците.

Microsoft Teams и Flipgrid са програмите, които са мощен инструмент за развитието на социално-емоционални умения и изграждането на лично мнение в учениците, които паралелно осигуряват на учителите нови платформи за лично професионално развитие. По данни на Майкрософт през изминалата година софтуерното решение Teams отбелязва 251% ръст сред училища и университети, а Flipgrid регистрира по 80 000 нови потребители сред учителите.

В рамките на международната образователна конференция BETT Майкрософт представи ъпдейт на Minecraft: Education Edition, който включва нова програма по компютърни науки към Code Builder (функционалност на Minecraft, насочена към програмиране) и обновена дигитална програма, която отбелязва постиженията и е насочена към учителите в глобалната общност.

Minecraft: Education Edition предоставя всички необходими ресурси за стартиране на обучението по компютърни науки, включително безплатна 30-часова програма за ученици във възрастовата група 8-15 години. Последният ъпдейт на играта улеснява още повече използването на Code Builder: натискането на ‘C’ стартира функцията и програмирането може лесно да бъде продължено с MakeCode или други релевантни приложения.

Една от значимите новини от Майкрософт в областта на филантропията са плановете на компанията да прехвърли на American Printing House for the Blind (APH) изследването и технологията, които са заложени в Code Jumper – език за програмиране, който е разработен с цел подпомагане на деца, които страдат от слепота или намалено зрение. Целта е повече ученици по света да се възползват от възможностите на Coder Jumper, който се базира на Майкрософт разработката Project Torino. Project Torino е създаден, за да запознае с програмирането деца на възраст 7 - 11 години, и е разработен съвместно с група ученици, които имат нарушено зрение в различна степен.

В Майкрософт са убедени, че съвместно с APH, Code Jumper ще даде на повече ученици възможност да разберат основите на програмирането и ще развие важни умения като изчислително мислене и гъвкавост, които са съществени за бъдещото кариерно развитие. APH вече обяви плановете си да представи Code Jumper в Австралия, Канада, Великобритания и САЩ тази година, и да разшири този списък с държави през следващите 5 години.

Изследвания показват, че ангажираността и задържането на вниманието на учениците се увеличават до 35%, когато учениците учат с 3D технологии, като VR слушалки. Предизвикателството се крие в намирането на подходящата учебна програма за смесена реалност - бариера за много преподаватели. Майкрософт работи в тази посока и обяви партньорството си с VictoryVR, което ще даде на училищата 25 часа стандартизирана програма за виртуална реалност безплатно при закупуване на Windows слушалки за виртуална реалност.

Като част от постоянния ангажимент на Майкрософт да предостави на всяко дете възможност за грамотност, компанията продължава да инвестира в нови начини за увеличаване на скоростта на четене и разбиране. Тази мисия на Майкрософт стои в основата на партньорството с Made by Dyslexia и представянето на безплатни материали за обучение в Microsoft Educator Community, които са насочени в помощ на учители, работещи с ученици с дислексия като част от нашето продължаващо партньорство с Made by Dyslexia.

Ново проучване на Economist Intelligence Unit и Майкрософт, представено на BETT, показва тясната взаимовръзка между позитивното мислене и постигането на успех в училище. Изследването обхваща информация от заетите в сферата на образованието (учители, директори, асистенти и библиотекари) в 15 страни, която има за цел да разбере как и дали позитивната нагласа, особено в емоционално отношение, влияе върху резултатите в училище и съответно на ниво икономика като цяло. Резултатите от допитването подсилват твърдението, че социално-емоционалните умения са фундаментални в училищната среда и трябва да бъдат приоритет.