NOVA стартира пролетния си телевизионен сезон с най-горещото кулинарно риалити – Hell’s Kitchen. В понеделник бе излъчен първият епизод на седмия сезон на предаването, а отчетените резултати поставят предаването на първо място в българския ефир. Според официалните пийпълметрични данни, аудиторният дял сред зрителите в активна възраст (18-59 г.) е бил средно 32,6%. Резултатите показват, че интересът към почти 3-часовия премиерен епизод непрекъснато расте, като в последната част е бил гледан от повече от 40% от всички зрители в тази целева група, гледали телевизия по това време. NOVA отбеляза и близо 20% преднина спрямо аудиторния дял на втората телевизия в класацията.

Форматът даде силна заявка за взривоопасен сезон, нови елементи на играта и ярки участници, трима от които вече са застрашени от изгонване още в първия епизод. Претендентите за голямата награда от 100 000 лева преминаха дори през интензивно обучение за предстоящите екстремни предизвикателства на шеф Виктор Ангелов.

В четвъртък (13 февруари) предстои позитивния романтичен формат „Един за друг“ да посрещне новите 13 влюбени двойки във Вилата на любовта. На 23 февруари се завръща хитовото шоу за звездни преобразявания „Като две капки вода“ с фатален тринадесети сезон, а ден по-рано (22 февруари) NOVA ще излъчи съвместната благотворителна инициатива с УНИЦЕФ България – „Като две капки вода за всяко дете“.