Със стартирането на новата услуга Bulsatcom IPTV много от настоящите и бъдещи абонати си задават много въпроси. Ето и най-често задаваните и отговорите:

Какво представлява IPTV?

- IP телевизията е базирана на широколентов достъп (broadband access) до интернет, чрез който се осигурява както доставката на телевизионно излъчване до потребителите, така и възможност за по-голяма интерактивност, включително обратна връзка.

Какво трябва да направя, за да стана абонат на Булсатком и каква техника трябва да притежавам?

- За да станете абонат на Булсатком, трябва да дадете заявка на телефон 0700 3 1919 за всички оператори по тарифния план на абоната или да посетите някой от нашите офиси, като адресите и телефоните в съответните селища може да откриете в раздел контакти. Оборудването може да ползвате без закупуване /срещу подписване на срочен договор/ или да закупите.

Защо да избера IPTV?

  • Високо качество на картината
  • По-висок брой HD канали
  • Видеотека: Видео при поискване. Възможността за предоставяне на каталог с видео съдържание, което да е достъпно на потребителя по всяко време.
  • Интерактивност: IPTV предоставя уникалната възможност за обратна връзка. Например: Провеждане на анкета или гласуване за любимо предаване.
  • Възможност за отложено гледане, Пауза на предаване или Запис на предаване.

Какво е нужно, за да гледам IPTV при Булсатком?

Нужен е цифров терминал (Set-Top-Box). И интернет свързаност от Булсатком.

Разликата между Сателитна телевизия и IPTV?

  • IPTV не се влияе от атмосферните условия.
  • Няма ограничения за броя на SD или HD каналите, които могат да се предоставят.
  • Възможността за интерактивност.

Възможно ли е предлагането на допълнително съдържание при IPTV?

Предоставянето на допълнително съдържание при IPTV платформите е неограничено. Освен възможност за предоставяне на каталог от филми и видеоклипове. Оператора може да предложи на потребителя и запис на любими предавания, спортни събития или концерти.

Ще има ли разлика между каналите, които се предлагат чрез сателитната телевизия на Булсатком и IPTV технологията?

Разликата ще се състой в това, че при IPTV освен всички канали достъпни за приемане чрез сателитната телевизия на Булсатком, ще има и много допълнително съдържание и канали, които ще бъдат недостъпни.

Кой ще определя какво ще е допълнителното съдържание в IPTV платформата?

Допълнителното съдържание ще е изцяло свързано с потребителския интерес, при IPTV има директна възможност за мониторинг на зрителския интерес, за да се проследи какъв тип продукции ще бъдат интересни на нашите потребители.

Колко често ще бъде добавяно ново съдържание на IPTV платформата?Освен съдържанието, което ще бъде добавяно всеки дневно от нашия екип, IPTV предоставя възможност за запис на любимо предаване, отложен старт или запис в точно определено време.

Трябва ли да плащам допълнителна такса, за да ползвам IPTV?

Не, IPTV се предоставя със стандартните абонаментни планове на Булсатком. Допълнителните услуги достъпни с IPTV платформата се доплащат допълнително съгласно публикуваните тарифи.

Мога ли да купувам заглавия на принципа "Плащаш, за да гледаш" (pay-per-view)?

Да, Булсатком предлага както безплатно съдържание, така и ексклузивни премиери на Филми на базата Video-On-Demand.

Мога ли да гледам Булсатком IPTV на моя компютър?

Не, Булсатком IPTV е телевизионна платформа достъпна единствено до вашия телевизор чрез допълнителен приемник Set-Top-Box.

Има ли инструкция за работа с IPTV платформата на Булсатком?

Да, с всяко оборудване е прикрепена подробна инструкция за работа с нашите устройства.

Има ли IPTV платформата достатъчно съдържание в HD формат?

Освен множеството HD канали, които Булсатком предлага ексклузивно в своята IPTV платформа, потребители имат достъп и до видео каталог с HD качество на материалите.

Има ли субтитри и различни звукови пътеки в IPTV платформата?

В IPTV има техническа възможност, да се предложат не само субтитри на различни езици, но и различни звукови пътеки за каналите.

Има ли родителски контрол в платформата?

Освен за ограничаване достъпа до дадени канали, родителски контрол може да се приложи и до платеното съдържание в платформата.

Как се настройва родителския контрол?

С всяко оборудване е прикрепена подробна инструкция за работа с нашите устройства.

Как да разбера дали към дадена телевизия или предаване има допълнителни канали?

Всяко предаване, към което е налично интерактивно съдържание ще бъде специално обозначено в INFO на канала.

Мога ли да записвам канала, който гледам и да продължа да го гледам по късно?

Да, това е една от интерактивните услуги, които платформата предлага. За да се използва услугата е необходимо изрично съгласие от продуцента на съдържанието.

При непотвърждение услугата е недостъпна.

Има ли достъп до подробна информация за ТВ програмата?

Да, IPTV предлага интерактивен ТВ справочник.

Необходимо ли е да съм свързан с интернет да гледам IPTV?

Да, за да гледате IPTV е нужно да сте абонат на интернет услугата на Булсатком, и да имате постоянна интернет свързаност.

Към кого да се обърна при технически проблем?

Обадете се на телефон 0700 3 1919 за всички оператори по тарифния план на абоната.

Достъпна ли е услугата PIP (картина в картината)?

Достъпността на тази услуга зависи от вашата интернет скорост и от вида на Set-Top-Box-а, с който разполагате.

Мога ли да гледам Булсатком IPTV на друго устройство?

Не, услугата е достъпна на вашия телевизор с необходимия Set-Top-Box.

Има ли значение какъв е моя телевизор, за да гледам IPTV?

Не, нужно е да имате единствено HDMI вход.