LG Electronics (LG) обяви редица организационни про-мени, които имат за цел да трансформират по-бързо световната марка за потреби-телска електроника и електроуреди в компания, която ще може да се справя по-добре през следващата година, превръщайки предизвикателствата във възможности. Инициативи като насърчаване на иновации към значението на потребителите чрез дигиталната стратегия на LG за трансформация, създаване на многофункционален Център за управление на качеството и Център за Иновации в Северна Америка, за-силване на функцията за изследване и развитие, както и прехвърляне на бизнеса Ro-bot Business Division в Business Solutions Company, са само част от промените, които навлизат от нова година нататък.

Значителна промяна ще бъде пенсионирането на Дан Сонг, президент и главен из-пълнителен директор на Home Appliance & Air Solutions Company, който пое този пост в края на 2016 г., а сега оставя компанията по-силна от всякога. С работата му в продължение на 37 години в LG Electronics, компанията H&A на LG записа най-високите цифри в продажбите в историята на бранда и е ключова причина за силното представяне на LG тази година въпреки условията на пандемия. Постът на Дан Сонг заема Лю Джае-Чол, който е част от LG от 32 години и е ръководител на LG Living Appliance Business от 2016 г.

В допълнение към фокуса върху стойността за потребителите, контрола на качест-вото, иновациите, изследванията, развитието и роботите, LG ще създаде повече въз-можности за засилване на своята конкурентоспособност, насърчаване на мисленето и по-добрата подготовка за евентуални бъдещи несигурни моменти. За да се предос-тави директна отговорност на мениджмънта и на служителите за разрастването на категориите, ще бъдат създадени отделни дивизии за хладилници и сушилни в рамките на H&A Living Appliance Business, докато Air Solutions Business ще получи от-делно подразделение в дивизията System Air Conditioner. Сред новите инициативи са иновационните лаборатории Disruptive Technology и Disruptive Product, които съчетават елементи за изследване и развитие с бъдещо продуктово планиране.

В рамките на Materials & Devices Advanced Research Center ще бъде и новата лабо-ратория New Display, която ще се фокусира върху развиване на технологията Micro LED за по-бързо разработване на бизнеса. Техническият директор ще създаде и iLab за създаване на креативни технологии, използващи startup методи, които могат да бъдат комерсиализирани сравнително бързо. В допълнение към Центъра за инова-ции в Северна Америка за откриване и насърчаване на нови бизнес възможности, Главният стратегически офис на LG ще създаде и нов Бизнес инкубационен център, който да възприеме нови идеи и да им помогне да ги трансформира в бизнес въз-можности.

А за да отговори по-добре на променящите се нужди на потребителите, LG ще от-вори и Customer eXperience (CX) лаборатория, която ще е свързана директно с из-пълнителния директор. Тя ще включва всички аспекти на Advanced Design лабора-торията и ще се фокусира върху начина, по който дизайнерът влияе върху взаимо-действието на потребителите с продуктите.

Всички промени са актуални от 1 декември 2020 г. и влизат в сила от 1 януари 2021