LG Electronics (LG) отново бе призната за своите заслуги в потребителския и индустриалния дизайн, спечелвайки впечатляващите 31 отличия за продуктов дизайн на тазгодишните награди Red Dot, едни от най-големите отличия в индустрията. Представени на CES 2021, дизайнерските уреди на LG бяха отличени с 5 награди, сред които хладилникът InstaView® Door-in-Door®, комбиниран хладилник с фризер, вертикалната прахосмукачка CordZero, климатик и системата за гладене Styler.

Сред най-значимите отличия са тези за дизайнерските уреди на LG в категорията „Материали и повърхности“ за тяхното изпълнение на цвят, материал и покритие (CMF). Представени като смело преосмисляне на конвенционалните модели, дизайнерските уреди на LG са комбинация от технологично усъвършенствани домакински уреди с първокласни материали, които могат да бъдат персонализирани по начин, който отговаря на предпочитанията на всеки клиент. Материали като неръждаема стомана, стъкло, метал и FENIX - иновативен материал с усъвършенствана технология за покритие, разработен от Arpa Industriale, са използвани при всеки продукт в колекцията.

Сред другите наградени уреди за изключителен дизайн е LG WashTower™, вертикално решение за пране с единично тяло, което освобождава повече пространство и събира по-голям обем от дрехи. Освен домакинските уреди, редица компютърни продукти на LG като монитор за игри UltraGear™ и LG gram бяха от-личени за техния усъвършенстван, елегантен дизайн, който илюстрира основните качества на продуктите.

Наградите за дизайн Red Dot са едно от трите най-престижни състезания за професионален дизайн в света и са отличителният знак, утвърден като международен стандарт за качество за изключителен дизайн. Тази година около 7 800 продукта бяха представени за разглеждане от журито.

„Като бранд, който се стреми да доставя качествени продукти с изключителен дизайн, винаги е голяма чест да получим признание от Red Dot“, споделя Лий Чул-бае, ръководител на Центъра за корпоративен дизайн на LG Electronics. „LG е посветена на удовлетворяването на желанието на потребителите да оптимизират пространството в дома си с висококачествени продукти, които изглеждат добре. Ние ще продължим да предлагаме иновативните дизайни, отговарящи на тези очаквания.“