Малко самоувереност никога не е излишна, особено ако се опитваме да внушим страх на конкуренцията. Изглежда точно това се опитва да направи шефът на HTC Америка в краткото интервю, което наскоро даде за американската телевизия CNBC. Джейсън Маккензи не спести никакви суперлативи, докато обсъждаше възможностите и бъдещото развитие на компанията си.

Маккензи, за наше съжаление, не пожела да коментира изтичащата непрекъснато в онлайн пространството информация за новия флагман на HTC, нито дали източниците на тази информация ще бъдат заведени под съдебна отговорност, заради разгласяването на тези поверителни данни. "Никога не коментираме слухове и спекулации," уточни той.

И макар и да призна, че HTC действително са изгубили част от пазара си, Маккензи изрази увереност, че "страхотните продукти", които компанията му е подготвила ще й помогне да си върне загубеното. Шефът на американското подразделение на компанията, също така, заяви, че потребителите на HTC са различни от потребителите на други марки, тъй като оценяват продукти излезли "преди времето си" и отличаващи се с необикновен дизайн.

Маккензи дори стигна дотам, че сравни продуктите на HTC с часовниците Rolex, а конкурентните мобилни джаджи - по-скоро с марката Timex. Той изрази убеденост, че HTC имат стабилно присъствие на бранда, ще продължават да се радват на подкрепата на мобилните оператори и търговците и, че планираният им "нов флагман" (Маккензи не спомена името HTC One M8) ще бъде невероятно успешен.

Източник: https://kaldata.com